Komunikat prasowyRSS

Pizza Tracker – śledź swoje zamówienie on-line w Domino’s Pizza

24.08.2011 | Informacje o firmie / korporacyjne

Domino’s Pizza, dzięki systemowi składania zamówień on-line i unikalnej aplikacji Pizza Tracker, umożliwia śledzenie czasu kolejnych etapów przygotowywania i dostawy pizzy.

W Domino’s Pizza zamówienia składać można tradycyjnie przez telefon, osobiście w lokalu lub też za pośrednictwem strony internetowej www.dominospizza.pl. Wystarczy podać adres, pod który ma zostać dostarczona pizza i swoje dane kontaktowe, wybrać sposób odbioru zamówienia (dostawa lub odbiór osobisty bezpośrednio w lokalu), a następnie wybrać pozycję z menu. Płatności dokonać można przelewem on-line, a także gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze.

 Po złożeniu zamówienia, dzięki dostępnej na stronie opcji Pizza Tracker, klienci mają możliwość śledzenia jego statusu – pięciu faz, począwszy od momentu przyjęcia zamówienia przez pracownika Domino’s, poprzez etap wypieku pizzy w piecu, aż do momentu jej dostarczenia.

„Oferta Domino’s Pizza skierowana jest do różnych grup konsumentów, jednak w szczególny sposób zwracamy się do ludzi młodych, aktywnych, będących w ciągłym ruchu, którzy podążają za trendami i najnowszymi nowinkami technologicznymi. W Stanach Zjednoczonych Domino’s znajduje się na trzecim miejscu pod względem ilości zawieranych transakcji on-line (zaraz po Amazon i iTunes). Dlatego też, również w Polsce planujemy wprowadzać i intensywnie rozwijać nowoczesne narzędzia i aplikacje. Pierwszym z nich jest właśnie nasz Pizza Tracker. Ponadto, na klientów, którzy zamawiają naszą pizzę przez system on-line, czekają specjalne promocje.” – powiedział Mariusz Mistewicz, Marketing Manager Domino’s Pizza w Polsce.

Koncept Domino’s zakłada, że maksymalny czas dostawy, liczony od momentu złożenia zamówienia, to 30 minut. Jednak jak pokazują statystyki uzyskane z pierwszego lokalu przy ul. Bukowińskiej, średni czas realizacji zamówienia wynosi tam mniej niż 20 minut, co oznacza, że czas samego dowozu pizzy wynosi średnio zaledwie 8 minut.

***

Informacje dodatkowe

Domino’s Pizza w Polsce

Pierwszy w Polsce lokal amerykańskiej sieci Domino’s Pizza został otwarty 28 lutego w Warszawie, przy ulicy Bukowińskiej 26c. Właścicielem licencji Master Franchise na wprowadzenie i rozwój marki Domino’s Pizza na polskim rynku jest DP Polska SA. Spółka należy do DP Poland PLC, firmy notowanej na londyńskiej giełdzie, co daje jej stabilne podstawy finansowe do dalszego rozwoju.

Założycielami DP Polska SA są twórcy coffeeheaven, największej w Europie Środkowej sieci kawiarni, która w Polsce okazała się wielkim sukcesem.

Koncept

Domino’s Pizza to jedyna marka pizzerii w Warszawie, która specjalizuje się w dostawie pizzy na zamówienie. Lokale, podobnie jak wszystkie pizzerie Domino’s Pizza na całym świecie, z uwagi na profil działalności i główną ideę marki opartą na realizacji zamówień z dostawą i na wynos, charakteryzują się niedużą przestrzenią przeznaczoną dla klientów. Obszar dostaw określany jest w taki sposób, aby pizza mogła zostać dowieziona gorąca i w idealnym stanie maksymalnie w ciągu 30 minut od momentu złożenia zamówienia, przy zachowaniu najwyższych norm bezpieczeństwa kierowców.

Oferta

Pizza Domino’s, wypiekana w temperaturze ponad 200 stopni Celsjusza, przygotowywana jest z najwyższej jakości składników, których podstawą są polskie wędliny, sery i warzywa. Doskonały smak pizzy Domino’s to przede wszystkim zasługa świeżego ciasta, sera mozzarella, sosu pomidorowego z dodatkiem aromatycznych ziół oraz starannie dobranych składników. W ofercie Domino’s Pizza, oprócz pizzy, znaleźć można również dodatki, takie jak soczyste skrzydełka z kurczaka, serowe paluszki chlebowe, sałatki, desery i zimne napoje Coca-Coli. Klienci mogą również skomponować i zamówić pizzę według własnego pomysłu. 

Zamówienia

Dla wygody klientów zamówienia w Domino’s Pizza można składać telefonicznie, przez Internet (na stronie www.dominospizza.pl) lub bezpośrednio w lokalu.

Załoga

Dla Domino’s Pizza, oprócz wysokiej jakości oferowanych produktów i szybkiej dostawy, niezwykle istotna jest również odpowiednio dobrana załoga. Pierwsza grupa ośmiu polskich menadżerów pizzerii Domino’s Pizza, podczas pięciotygodniowego pobytu w Miami, wzięła udział w szkoleniu, gdzie pod okiem profesjonalistów poznawała tajniki przyrządzania pizzy według specjalnej receptury Domino’s.

Plany rozwoju

Plan rozwoju sieci Domino’s Pizza na polskim rynku przewiduje otwarcie w Warszawie 12 pizzerii do końca 2011 roku i kolejnych 15 do końca roku 2012. Dalsze plany, na skalę krajową, które nie wykluczają subfranchisingu, przewidują otwarcie łącznie 65 lokali do końca 2014 roku.

 Domino’s Pizza – marka dobrze znana na całym świecie 

Domino's Pizza jest uznanym, światowym liderem w dostawie pizzy. Posiada własne i franczyzowe lokale w Stanach Zjednoczonych oraz w innych częściach świata. Obecnie w ramach tej sieci działa ponad 9 300 punktów zlokalizowanych na ponad 65 rynkach. W ciągu kilku ostatnich lat firma otwierała ponad 300 lokali rocznie.

Domino’s Pizza zatrudnia ponad 175 000 pracowników i ma ponad 2 000 franczyzobiorców.  W skali globalnej sieć dostarcza codziennie ponad milion sztuk pizzy. W Stanach Zjednoczonych Domino’s jest trzecim co do wielkości sklepem internetowym pod względem ilości zawieranych transakcji (zaraz po Amazon i iTunes).

W tym roku firma już po raz trzeci (i po raz drugi z rzędu) otrzymała tytuł ‘Pizza Chain of the Year’ nadany przez „Pizza Today”, wiodący magazyn poświęcony branży producentów i dostawców pizzy. 

Załączniki komunikatu